Språk

Professionell, personlig och lokal service

1 minuts lästid

Person håller i en router.
Den bästa servicen och supporten är den som upplevs som professionell, personlig och lokal. Det är Karim Alzien som arbetar på Sundbybergs Stadsnäts Affärsservice övertygad om.

”Vi tar alla ett personligt ansvar för att snabbt per telefon lösa våra kunders support- och serviceärenden men vårt erbjudande slutar inte där” berättar Karim. ”I vissa fall åker vi ut till våra kunder för att lösa problem som inte kan lösas på distans och då hjälper det att vi är lokala. Vi finns i Hallonbergen, mitt i Sundbyberg, och kan snabbt vara på plats om behovet finns.”


Läs fler nyheter

Nyheter

2 min lästid

Fredrik Brask ny kommersiell produktchef och projektledare på Sundbybergs Stadsnät

Sundbybergs Stadsnät har rekryterat Fredrik Brask som kommersiell produktchef och projektledare i bolaget. I rollen...

Nyheter

3 min lästid

Vad händer med fiberuppkopplingen vid elavbrott?

I veckan drabbades större delarna av Spanien och Portugal av omfattande strömavbrott där i princip...

Jonas Nordström
Nyheter

2 min lästid

Jonas Nordström är ny teknisk förvaltare på Sundbybergs Stadsnät

Sundbyberg Stadsnät har rekryterat Jonas Nordström till jobbet som teknisk förvaltare vilket betyder att han...

Sundbybergs Stadsnäts nya logotype
Nyheter

2 min lästid

Ny logotype

Nu lanserar vi ett delvis nytt utseende för Stadsnätet med en ny logotype. Vi har...