Språk

Professionell, personlig och lokal service

1 minuts lästid

Den bästa servicen och supporten är den som upplevs som professionell, personlig och lokal. Det är Karim Alzien som arbetar på Sundbybergs Stadsnäts Affärsservice övertygad om.
Person håller i en router.

”Vi tar alla ett personligt ansvar för att snabbt per telefon lösa våra kunders support- och serviceärenden men vårt erbjudande slutar inte där” berättar Karim. ”I vissa fall åker vi ut till våra kunder för att lösa problem som inte kan lösas på distans och då hjälper det att vi är lokala. Vi finns i Hallonbergen, mitt i Sundbyberg, och kan snabbt vara på plats om behovet finns.”

Nyheter

Läs fler nyheter

Man som har problem med sitt internet
Tips & råd

2 min lästid

Min internetuppkoppling fungerar inte! Vad gör jag?

Vi vet att det är frustrerande när internetuppkopplingen ligger nere och att det kan inträffa...

Upplysta bredbandsfiber
Nyheter

3 min lästid

Sundbyberg i toppen bland landets kommuner med 100% täckning i ny bredbandskartläggning

Bäst fibertäckning bland Stockholmskommunerna tillsammans med Sollentuna. En kartläggning som Post och Telestyrelsen (PTS) årligen...

Värdshuset Rissne Gård, exteriör
Kundcase

3 min lästid

Rissne Gård valde lokal leverantör

I ett hus från 1640-talet i Rissne ligger Värdshuset Rissne Gård och sedan ungefär tre...

Familj med fem personer, alla håller i en dator eller telefon.
Tips & råd

1 min lästid

Så väljer du rätt hastighet!

Vilken hastighet som är bäst beror både på hur många ni är i hushållet, och...

Kundtjänst

Har du några funderingar eller problem? Välkommen att kontakta oss!

Ring 08-706 91 35, läs vanliga frågor eller fyll i formuläret nedan.

Stadsområde i Sundbyberg i förgrunden står en person och ler stort.

Vi svarar när du ringer

Växel: 08-706 91 35

Se vanliga frågor

Hitta fler kontaktuppgifter på kontaktsidan.