Språk

Professionell, personlig och lokal service

1 minuts lästid

Person håller i en router.
Den bästa servicen och supporten är den som upplevs som professionell, personlig och lokal. Det är Karim Alzien som arbetar på Sundbybergs Stadsnäts Affärsservice övertygad om.

”Vi tar alla ett personligt ansvar för att snabbt per telefon lösa våra kunders support- och serviceärenden men vårt erbjudande slutar inte där” berättar Karim. ”I vissa fall åker vi ut till våra kunder för att lösa problem som inte kan lösas på distans och då hjälper det att vi är lokala. Vi finns i Hallonbergen, mitt i Sundbyberg, och kan snabbt vara på plats om behovet finns.”


Läs fler nyheter

Kille vid dator
Nyheter

1 min lästid

Fungerar inte internet efter strömavbrottet?

Under torsdagskvällen har det varit strömavbrott i stora delar av Sundbyberg. Om din internetanslutning inte...

Nyheter

1 min lästid

Sundbybergs Stadsnät kopplar upp Tulehallen för Sundbybergs IK Ishockey

Sundbybergs Stadsnät stöttar Sundbybergs IK Ishockey genom att koppla upp Tulehallen. Uppkopplingen är bland annat...

Kvinna vid dator
Nyheter

3 min lästid

Är seniorerna i Sundbyberg mer digitala än riket i övrigt?

För några veckor sedan presenterades Internetstiftelsens årliga rapport ”Svenskarna och internet”. I den framgick bland...

Bild på en uppkopplad stad.
Kundcase

2 min lästid

Sundbybergs Stadsnät ansluter till StadshubbsAlliansen

Sundbybergs Stadsnät ansluter nu till StadshubbsAlliansen som är ett initiativ där 15 medlemsorganisationer som tillsammans...