Språk

Professionell, personlig och lokal service

1 minuts lästid

Person håller i en router.
Den bästa servicen och supporten är den som upplevs som professionell, personlig och lokal. Det är Karim Alzien som arbetar på Sundbybergs Stadsnäts Affärsservice övertygad om.

”Vi tar alla ett personligt ansvar för att snabbt per telefon lösa våra kunders support- och serviceärenden men vårt erbjudande slutar inte där” berättar Karim. ”I vissa fall åker vi ut till våra kunder för att lösa problem som inte kan lösas på distans och då hjälper det att vi är lokala. Vi finns i Hallonbergen, mitt i Sundbyberg, och kan snabbt vara på plats om behovet finns.”


Läs fler nyheter

Kundcase

2 min lästid

Stadsnätet ett självklart val när Flink & Partners skulle uppgradera bredbandet i sina fastigheter

Flink & Partners är ett fastighetsbolag som bland annat förvaltar hyresfastigheter. I Sundbyberg äger bolaget...

Nyheter

1 min lästid

Raketens bredbandskunder övergår till Bredband2

Från och med den 1 november övergår alla Raketens bredbandskunder till Bredband2.

Streck av neonljus på en mörk gata
Nyheter

2 min lästid

Testpiloterna är i gång — snart lanserar vi 10 Gbit

Den här veckan har piloten för 10 Gigabit/sekund dragit i gång hos Sundbybergs Stadsnät, med...

Nyheter

2 min lästid

Halebop lanserar bredbandstjänster hos Stadsnätet

Från och med den här veckan finns Halebop som ny internetleverantör i Stadsnätets utbud. Inledningsvis...