Språk

Professionell, personlig och lokal service

1 minuts lästid

Den bästa servicen och supporten är den som upplevs som professionell, personlig och lokal. Det är Karim Alzien som arbetar på Sundbybergs Stadsnäts Affärsservice övertygad om.
Person håller i en router.

”Vi tar alla ett personligt ansvar för att snabbt per telefon lösa våra kunders support- och serviceärenden men vårt erbjudande slutar inte där” berättar Karim. ”I vissa fall åker vi ut till våra kunder för att lösa problem som inte kan lösas på distans och då hjälper det att vi är lokala. Vi finns i Hallonbergen, mitt i Sundbyberg, och kan snabbt vara på plats om behovet finns.”

Nyheter

Läs fler nyheter

Nyheter

1 min lästid

Villaägare i Sundbyberg?

Vi har frågat en erfaren mäklare vad en anslutning till Sundbybergs Stadsnät kan betyda för...

Nyheter

1 min lästid

Vårt ansvar i drift och underhåll av fibernätet

Vi på Sundbybergs Stadsnät säkerställer utbyggnad, drift och underhåll av fibernätet i Sundbyberg - hela...

Nyheter

1 min lästid

Vad är fiber, egentligen?

Nobelprisade ljussignaler genom glas- eller plasttrådar som inte är tjockare än ett hårstrå - det...

Nyheter

1 min lästid

Affischering i trapphus

Med start i juli kommer vi på Sundbybergs Stadsnät sätta upp små affischer i trapphusen...

Kundtjänst

Har du några funderingar eller problem? Välkommen att kontakta oss!

Ring 08-706 91 35, läs vanliga frågor eller fyll i formuläret nedan.

Stadsområde i Sundbyberg i förgrunden står en person och ler stort.

Vi svarar när du ringer

Växel: 08-706 91 35

Se vanliga frågor

Hitta fler kontaktuppgifter på kontaktsidan.